«Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου πες μου ποιος στ’ αλήθεια είμαι» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

2017-01-06 19:19

Φέτος στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας επιλέξαμε ένα πρόγραμμα που θα μας βοηθούσε να στραφούμε μέσα μας και να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας με τελικό στόχο μέσα από τη θετική αυτοαντίληψη να αποκτήσουμε περισσότερη αυτοεκτίμηση.

Στις συναντήσεις μας μιλήσαμε για τις συνήθειες, τις προτιμήσεις, τις αξίες και τα σχέδιά μας. Μάθαμε να διαχειριζόμαστε και να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας. Κάναμε τη διάκριση ανάμεσα στην εξωτερική εικόνα «το φαίνεσθαι» και τον εσωτερικό κόσμο «το είναι». Ερευνήσαμε τα αισθητικά πρότυπα και την έννοια του ωραίου ιστορικά και διαχρονικά, δίνοντας μεγαλύτερο βάρος στη σημερινή εποχή, που με τη διαφήμιση ασκεί αρνητική επιρροή και οδηγεί σε φαινόμενα όπως η νευρική ανορεξία και η βουλιμία. Μελετήσαμε ανθρωπιστικές ψυχολογικές θεωρίες και σχετικά λογοτεχνικά κείμενα. Μέσα από δραματοποιήσεις και παιχνίδια ρόλων διακρίναμε τα όρια της φιλαυτίας και του ναρκισσισμού, της ορθής εικόνας, της μειωμένης αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης. Απαντήσαμε σε ερωτηματολόγια και εκφραστήκαμε καλλιτεχνικά με σκίτσα και αφίσες.

Τελικά πιστεύουμε ότι ωφεληθήκαμε αρκετά, επικοινωνήσαμε καλύτερα, διασκεδάσαμε και κυρίως γνωρίσαμε περισσότερο τον εαυτό μας, μάθαμε να συμφιλιωνόμαστε με τα μειονεκτήματά μας, να εστιάζουμε στα προσόντα μας και να αντιμετωπίζουμε θετικά τη ζωή μας.

☺         Συνεργάζομαι με τους άλλους, τσαντίζομαι με όποιον δε μου δίνει σημασία. Νιώθω

                    αμηχανία όταν βρίσκομαι με πολύ κόσμο. Έχω πολύ καλούς φίλους και χαίρομαι με τις

                    χαρές τους. Δε μου αρέσει να μιλούν για μένα πίσω από την πλάτη μου και να μαρτυρούν   

                    τα μυστικά μου.

☺         Είμαι ένα ωραίο αγόρι φανατικό με το ποδόσφαιρο.

☺         Είμαι έξυπνος, έχω χιούμορ, είμαι πεισματάρης και θέλω να έχω πάντα τον τελευταίο

                    λόγο. Δεν μου αρέσει η κοροϊδία, το ψέμα και να με ειρωνεύονται.

☺         Μου λείπει αυτοπεποίθηση.

☺         Αγχώνομαι εύκολα. Στενοχωριέμαι όταν με ειρωνεύονται.

☺         Είμαι ειλικρινής, έμπιστη. Αντιμιλάω, τσακώνομαι εύκολα. Μερικές φορές είμαι τεμπέλα.

☺         Στενοχωριέμαι όταν δεν τα καταφέρνω σε κάτι.

☺         Είμαι γενναιόδωρος, έξυπνος, φιλότιμος και συμπονετικός. Μαζί με άλλους γελάω και

                    διασκεδάζω. Απεχθάνομαι τον εγωισμό, την κατάχρηση εξουσίας και το ρατσισμό.

 

ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Οι μαθητές του Γ4: Παπαδοπούλου Χριστίνα, Παππάς Ανδρέας, Παπανικολάου Φώτιος, Πετράκη Υβόνη, Πριόβολος Άγγελος, Ριζάι Κρενάρ, Ρουσιά Μαριάννα, Ρούφας Αθανάσιος, Σεφερίδης Χρίστος, Σκούντζου Ελένη, Σπηλιάδη Χριστίνα, Σπηλιοπούλου Πολυξένη, Σπυρόπουλος Μιχαήλ, Στεργίου Γεωργία, Τράγου Ελένη, Τριανταφυλλοπούλου Άρτεμις, Τσουμπού Ακριβή, Φιλιππόπουλος Χρήστος, Φιλιπποπούλου Ελένη, Φραράκη Κωνσταντίνα, Χαρίτος Στέφανος, Χρονόπουλος Παναγιώτης, Χρυσανθακόπουλος Γεώργιος. 

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες:  Παναγιωτοπούλου Ελένη, Σάββα Ελένη
 

2ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΙΟΥ - ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2008- 2009